Insta Lately!

/
0 Comments

So I thought I would just catch up with you guys with a short Instagram post, if you want to follow me there it is @liljabjarneymua. 
I've been with my family for the last two weeks, first I went to Reykjavík and stayed with my mum and then my mom and brother came north for the weekend and I've just been enjoying spending time with them so I have been neglecting my blog and YouTube.
However now I have couple of blog posts planned and already filmed a new video, will start editing it as soon as my baby boy is asleep :)


Anyway here are some of my recents Instagram photos!



> Jæja, kannski komin tími til að blogga, seinustu vikur hef ég verið að slaka á með fjölskyldunni minni og bloggið og YouTubeið var ekki alveg í forgangi.

Núna er ég hinsvegar með alveg þónokkrar hugmyndir af bloggfærslum sem koma upp á næstum vikum og búin að taka upp eitt YouTube myndband, ég fer í að klippa það saman þegar að strákurinn minn sofnar! :)
Allaveganna hérna eru nokkrar myndir af Instagraminu mínu sem ég vona að þið hafið gaman af og endilega fylgjið mér þar, á @liljabjarneymua ! 


Þangað til næst !











xx





You may also like

No comments:

Powered by Blogger.