Nyx Butter Lipstick in Hot Tamale and Taffy.

/
0 Comments




I haven't been blogging because I've been moving and this is the first time in a week and a half that I have internet, I've been going mental without it!
Anyways, this post is about the Nyx Butter Lipstick. They are absolutely amazing.
So smooth and just glide on. They are really moisturising I can skip using a lip balm underneath, which is crazy for me because my lips dry and crack like crazy. 
They are super pigmented as well. However I do recommend using a lipliner because they can go outside your lip line but I think that just happens because they are so buttery. I am for sure going to go get me more colours, they have so many. I am so thrilled that Nyx is sold here in Iceland! 

Thank you for reading 

> Ég hef ekki getað bloggað af því að við vorum að flytja og ég er fyrst núna að komast í net, ég var næstum því búin að missa vitið!
Allaveganna þessi færsla er um Nyx Butter Lipstick, sem eru svo svo svo æðislegir!
Þeir eru svo mjúkir og renna svo vel á varinar. Þeir eru mjög rakagefandi og ég get sleppt því að nota varasalva undir sem mér finnst geggjað því ég fæ svo mikinn varaþurrk, þarf alltaf varasalva nema með þessa!
Ég mæli samt með að nota varalita blýant fyrst því að þessir eru svo mjúkir að þeir eiga það til að renna aðeins út fyrir varirnar. Enda eru þetta Butter varalitir :)
Ég ætla að næla mér í fleiri liti úr þessari línu og elska að þeir eru seldir hérna á Íslandi! 

Takk fyrir að lesa 


xx






You may also like

No comments:

Powered by Blogger.